Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Kérdéses a HRT jövője - FormaEgyKomment

F1Hunter, a Forma-1-es fogadásokért

A Facebookon is ott vagyunk!

FormaEgyKomment

A FormaEgyKommenten a Forma-1-es pilóták, szerelők és csapatfőnökök nyilatkozataival találkozhatsz. Kapcsolat: diospool kukac freemail pont hu

Címkék

2012 (14) 2013 (43) 2014 (2) abu dhabi (2) adrian newey (4) adrian sutil (4) alain prost (2) alan permane (1) állítható hátsó szárny (1) alonso (10) amerikai nagydíj (1) arrows (1) átigazolás (1) austin (3) ausztrál nagydíj (3) autó-motor (1) autosport (4) bahrein (3) bahreini (2) bahreini nagydíj (1) barcelona (3) belga nagydíj (6) bemutató (2) bob (1) bob fernley (1) bottas (1) boullier (1) brawn (3) brazil nagydíj (10) brit nagydíj (1) bruno senna (2) buemi (1) bull (3) button (4) c32 (1) caterham (8) charles pic (2) christian horner (5) coanda (1) csapatfőnökök (1) csapatsorrend (1) cuquerella (1) cyril abiteboul (1) damon hill (1) daniel (2) daniel ricciardo (4) de la rosa (3) dietrich mateschitz (1) di mntezemolo (1) domenicali (4) drs (1) dtm (1) előzetes (3) enstone (1) eric boullier (2) esteban gutierrez (2) f1 (1) f1hunter (17) faenza (1) fejlesztés (2) felipe massa (6) felkészülés (1) fernando alonso (9) fernley (1) ferrar (1) ferrari (27) fia (2) fiatal pilóták (1) fogadás (2) force (1) force india (11) forma-1 (89) forma 1 (16) fw35 (1) gazdaság (1) gerard lopez (1) giedo van der garde (4) gillan (1) giorgio ascanelli (1) gokart (1) gp2 (1) graeme lowdon (2) grosjean (7) gumiháború (1) gutierrez (1) hamilton (6) haug (1) heikki (1) heikki kovalainen (1) helmut marko (1) hírek (3) horner (3) hrt (3) hülkenberg (4) hungaroring (2) időmérő (1) india (1) indiai nagydíj (2) interjú (1) interlagos (7) james key (1) japán nagydíj (1) jean-eric vergne (2) jean eric (2) jenson button (5) jerez (7) jones (1) juan manuel fangio (1) jules bianchi (3) kaltenborn (2) kamui kobayashi (2) kanadai (1) kanadai nagydíj (1) karthikeyan (2) kimi raikkonen (4) kimi raikkönen (6) kipufogórendszer (1) kobajasi kamui (1) kobayashi (4) koreai nagydíj (1) kovalainen (1) lauda (1) lewis hamilton (13) lista (2) lotus (23) luiz razia (1) magyar nagydíj (2) maláj (2) malajzia (1) malajziai nagydíj (1) maláj nagydíj (1) maldonado (3) mallya (2) mario andretti (1) mark hughes (1) mark webber (3) martin brundle (1) martin whitmarsh (5) marussia (3) massa (4) max chilton (1) mclaren (25) mercedes (28) michael (1) michael schumacher (3) mike gascoyne (1) mischael schumacher (1) monaco (3) monacói nagydíj (3) mugello (1) műszaki (1) mvr-02 (1) mvr-03 (1) nagydíj (4) német nagydíj (1) nevezési lista (2) newey (1) nico hülkenberg (2) nico rosberg (3) niki lauda (1) nürburgring (1) nyilatkozat (2) pastor maldonado (3) paul di resta (4) pedro de la rosa (1) perez (5) petrov (1) pilótakérdés (1) pirelli (3) pletyka (3) pontverseny (1) raikkonen (4) raikkönen (4) razia (1) red (3) red bull (24) renault (3) ricciardo (3) riss brawn (1) robert kubica (2) robin frijns (1) romain grosjean (8) rosberg (4) ross brawn (2) sam michael (1) sauber (15) schumacher (6) sebastian (1) sebastian vettel (14) senna (4) sergio perez (8) silverstone (1) spanyol nagydíj (2) sport (2) stefano domenicali (4) steve nielsen (1) stratégia (1) sutil (1) szabadedzés (1) szabály (1) szabályok (1) szafnauer (1) szavazás (1) szélcsatorna (2) szuzuka (1) téli fejlesztések (1) téli szünet (1) téli teszt (1) teszt (8) tesztprogram (1) texas (1) tilke (1) timo glock (2) tippek (1) toro rosso (3) toto (1) toto wolff (4) trófea (1) valtteri bottas (2) vergne (3) vettel (13) világbajnokság (2) vitalij petrov (2) vitaly petrov (1) w04 (1) webber (4) whitmarsh (2) williams (10) wolff (1) Címkefelhő

Nem tudod, kire fogadj a futamon? Irány az F1Hunter!

2012.11.28. 09:01 diospool

Kérdéses a HRT jövője

Címkék: hrt caterham marussia de la rosa

A spanyol kiscsapat nem sok fejlődést tudott felmutatni az elmúlt évben a korábbi szezonjaihoz képest, és idén már abszolút az utolsó helyen végzett a konstruktőrök versenyében. A Thesan Capital nagy bánatában úgy döntött, eladja az istállót, és egyelőre nem úgy néz ki, hogy bárki is megvásárolná azt.

pdelarosa.jpgA paddockban arról lehetett hallani, hogy egy kínai cég/üzletember érdeklődik a gárda iránt, de konkrét ajánlatot még nem kapott a Thesan Capital. Pedro de la Rosa szerint is kérdéses a jövő, de amit jobban sajnál az az, hogy nem lesz spanyol istálló a rajtrácson jövőre.

"Hatalmas bizonytalanság van a csapat körül, nem tudjuk, hogy lesz-e folytatás" – kesergett a hispán pilóta. "Folytatjuk? Esetleg csak nevet változtatunk? A legelején úgy vágtunk bele ebbe az egészbe, hogy hosszú távú lesz a dolog, most viszont nem tudom, hogy találkozom-e még a szerelőkkel, vagy már nem. Bárhogy is legyen, sajnos már nem lesz ez a csapat többé spanyol, és számomra ez jelenti a legnagyobb szomorúságot. Az is elképzelhető, hogy soha többé nem látunk spanyol csapatot a száguldó cirkuszban."

A HRT a 2010-es Bahreini Nagydíjon debütált a Forma-1-ben, és könnyen elképzelhető, hogy az idei brazil verseny volt az utolsó az istálló életében. Összesen 57 nagydíjra utaztak el a spanyolok, de végül csak 55-ön indulhattak el. 2011-ben a konstruktőrök között nem zárt utolsó helyen a HRT, hiszen sikerült megelőznie a Marussiát, de idén ismét visszacsúszott leghátulra.

Ha már szóba került az orosz színekben induló Marussia, meg kell említenünk, hogy Timo Glockék az utolsó pillanatig nagyon kiélezett csatát vívtak a Caterhamekkel. Az utolsó versenyen azonban Vitaly Petrov a 11. helyre behozta a leafieldi bázisú gárda versenygépét, így végül az övék lett a több millió dolláros jutalom.

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása