Komoly változtatásokat eszközölt a Ferrari, mivel a maranellói istálló a 2013-as és a 2014-es évben is szeretne a végső győzelmekért harcolni, ezért külön koordinátor fogja irányítani a rövid és hosszútávú terveket is. Erre elsősorban azért van szükség, mert két év múlva jelentős újítások lesznek majd a Forma-1-ben, melyek közül a legfontosabb az, hogy visszatérnek a turbófeltöltővel ellátott, V6-os, 1.6 literes motorok.
A főtervező továbbra is Nicolas Tombazis marad, de a 2013-as modellen majd Simon Resta, míg a 2014-esen Fabio Montecchi fog dolgozni. Stefano Domenicali csapatfőnök elmondta, hogy a korábbi években a Ferrari mindig megitta a komolyabb szabályváltoztatásoknak a levét, és Kimi Räikkönen 2007-es világbajnoki címe óta egyetlen trófeát sem tudott begyűjteni.
Idén Fernando Alonso egy látszólag gyengébb F2012-essel tudott harcolni a világbajnoki elsőségért, de végül Sebastian Vettel és a Red Bull ellen nem tudott mit kezdeni a spanyol sem.
"Úgy döntöttünk, hogy két koordinátorra fogjuk elosztani a munkákat: Simon egy maranellói mérnök, az ő feladata lesz, hogy a jövő évi autó a lehető legjobb ütemben épüljön, míg Fabio a 2014-es modell felügyeleteiért fog felelni. Továbbá elfogadtunk egy működőképesebb módszert is annak érdekében, hogy a szélcsatornában dolgozók, illetve a munka kreatívabb oldaláért felelősek hatékonyabban tudjak haladni. Erre azért van szükség, mert a maranellói szélcsatornát felújítjuk, így addig a Toyota kölni bázisán dolgozunk. Idén nem voltunk igazán hatékonyak, amikor kicsit több munkát próbáltunk végezni."
Az új szélcsatorna csak augusztusban fog elkészülni, így kisebb távolság lesz csapaton belül, de valószínűleg ez az olasz családot nem fogja tudni szétszakítani, így semmi ilyesmitől nem kell tartaniuk a Ferrari szurkolóinak.
Domenicali azt is elárulta, hogy a 2013-as autó kicsit később kerül majd bemutatásra, mint azt a korábbi években megszokhattuk a Ferraritól. Várhatóan majd január végén vagy február elején jön az új vörös betontorpedó.