Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... A motor miatt szenved a Red Bull - FormaEgyKomment

F1Hunter, a Forma-1-es fogadásokért

A Facebookon is ott vagyunk!

FormaEgyKomment

A FormaEgyKommenten a Forma-1-es pilóták, szerelők és csapatfőnökök nyilatkozataival találkozhatsz. Kapcsolat: diospool kukac freemail pont hu

Címkék

2012 (14) 2013 (43) 2014 (2) abu dhabi (2) adrian newey (4) adrian sutil (4) alain prost (2) alan permane (1) állítható hátsó szárny (1) alonso (10) amerikai nagydíj (1) arrows (1) átigazolás (1) austin (3) ausztrál nagydíj (3) autó-motor (1) autosport (4) bahrein (3) bahreini (2) bahreini nagydíj (1) barcelona (3) belga nagydíj (6) bemutató (2) bob (1) bob fernley (1) bottas (1) boullier (1) brawn (3) brazil nagydíj (10) brit nagydíj (1) bruno senna (2) buemi (1) bull (3) button (4) c32 (1) caterham (8) charles pic (2) christian horner (5) coanda (1) csapatfőnökök (1) csapatsorrend (1) cuquerella (1) cyril abiteboul (1) damon hill (1) daniel (2) daniel ricciardo (4) de la rosa (3) dietrich mateschitz (1) di mntezemolo (1) domenicali (4) drs (1) dtm (1) előzetes (3) enstone (1) eric boullier (2) esteban gutierrez (2) f1 (1) f1hunter (17) faenza (1) fejlesztés (2) felipe massa (6) felkészülés (1) fernando alonso (9) fernley (1) ferrar (1) ferrari (27) fia (2) fiatal pilóták (1) fogadás (2) force (1) force india (11) forma-1 (89) forma 1 (16) fw35 (1) gazdaság (1) gerard lopez (1) giedo van der garde (4) gillan (1) giorgio ascanelli (1) gokart (1) gp2 (1) graeme lowdon (2) grosjean (7) gumiháború (1) gutierrez (1) hamilton (6) haug (1) heikki (1) heikki kovalainen (1) helmut marko (1) hírek (3) horner (3) hrt (3) hülkenberg (4) hungaroring (2) időmérő (1) india (1) indiai nagydíj (2) interjú (1) interlagos (7) james key (1) japán nagydíj (1) jean-eric vergne (2) jean eric (2) jenson button (5) jerez (7) jones (1) juan manuel fangio (1) jules bianchi (3) kaltenborn (2) kamui kobayashi (2) kanadai (1) kanadai nagydíj (1) karthikeyan (2) kimi raikkonen (4) kimi raikkönen (6) kipufogórendszer (1) kobajasi kamui (1) kobayashi (4) koreai nagydíj (1) kovalainen (1) lauda (1) lewis hamilton (13) lista (2) lotus (23) luiz razia (1) magyar nagydíj (2) maláj (2) malajzia (1) malajziai nagydíj (1) maláj nagydíj (1) maldonado (3) mallya (2) mario andretti (1) mark hughes (1) mark webber (3) martin brundle (1) martin whitmarsh (5) marussia (3) massa (4) max chilton (1) mclaren (25) mercedes (28) michael (1) michael schumacher (3) mike gascoyne (1) mischael schumacher (1) monaco (3) monacói nagydíj (3) mugello (1) műszaki (1) mvr-02 (1) mvr-03 (1) nagydíj (4) német nagydíj (1) nevezési lista (2) newey (1) nico hülkenberg (2) nico rosberg (3) niki lauda (1) nürburgring (1) nyilatkozat (2) pastor maldonado (3) paul di resta (4) pedro de la rosa (1) perez (5) petrov (1) pilótakérdés (1) pirelli (3) pletyka (3) pontverseny (1) raikkonen (4) raikkönen (4) razia (1) red (3) red bull (24) renault (3) ricciardo (3) riss brawn (1) robert kubica (2) robin frijns (1) romain grosjean (8) rosberg (4) ross brawn (2) sam michael (1) sauber (15) schumacher (6) sebastian (1) sebastian vettel (14) senna (4) sergio perez (8) silverstone (1) spanyol nagydíj (2) sport (2) stefano domenicali (4) steve nielsen (1) stratégia (1) sutil (1) szabadedzés (1) szabály (1) szabályok (1) szafnauer (1) szavazás (1) szélcsatorna (2) szuzuka (1) téli fejlesztések (1) téli szünet (1) téli teszt (1) teszt (8) tesztprogram (1) texas (1) tilke (1) timo glock (2) tippek (1) toro rosso (3) toto (1) toto wolff (4) trófea (1) valtteri bottas (2) vergne (3) vettel (13) világbajnokság (2) vitalij petrov (2) vitaly petrov (1) w04 (1) webber (4) whitmarsh (2) williams (10) wolff (1) Címkefelhő

Nem tudod, kire fogadj a futamon? Irány az F1Hunter!

2014.01.07. 15:00 diospool

A motor miatt szenved a Red Bull

Címkék: teszt forma-1 2014 red bull jerez

Nem kezdődött jól a 2014-es esztendő a Red Bull Racing számára, hiszen az első, négynapos teszten mindössze 21 kört tudott megtenni technikai problémák sokasága miatt az RB10-es. Dietrich Mateschitz szerint azonban ez leginkább a Renault, az istálló hivatalos motorszállítója miatt van.

Az elmúlt egy évben több szakember is távozott az osztrák istállótól. Mark Ellis (autódinamikai vezető) és Giles Wood (szimulátor részleg első embere) a Mercedeshez távozott, míg az aerodinamikai vezető Peter Prodromou a McLarennél vállalt munkát. Mareschitz azonban nem ennek a számlájára írja a gyengélkedést, szerinte a Renault motorjaiban van a nagyobb gond, és ha a francia gyárnak ezt sikerül orvosolnia, minden ismét a legnagyobb rendben lehet.

„A jelenlegi problémák a motorral kapcsolatosak, nem a csapattal, amelynek tudása továbbra is kiváló” – mondta a Red Bull tulajdonosa. „Ezek a gyerekbetegségek senki számára nem jelentenek nagy meglepetést. Számítottunk arra, hogy nem lesz egyszerű az első teszten, most pedig azon kell dolgoznunk, hogy a problémákat megoldjuk a bahreini tesztre. Ugyan az igazságra majd csak a szezonnyitón derül fény Melbourne-ben, rajtunk, illetve a Renault-n múlik, hogy megoldjuk a problémákat és készen álljunk a szezonra. Semmi okunk arra, hogy aggódjunk. Még ha gyengébben is kezded az évet, nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem harcolhatsz a bajnoki címért. Még néhány korai gyenge futam után is nagyon jó esélyed van a végső győzelemre.”

Mareschitz már sok mindent megtapasztalhatott a Forma-1-ben, hiszen 1995-ben kerül szorosabb kapcsolatba a sportággal, amikor az energiaital-gyártó cége a Sauber szponzora lett. Nem szokatlan dolog a tulajdonostól, hogy megjelenik egy-egy teszten, ezt a korábbi években is mindig megtette, főleg mióta saját istállóval is rendelkezik.

Sebastian Vettel esélyei az egyéni világbajnoki címre nem igazán csökkentek, hiszen valóban van még ideje a Red Bullnak összekapnia a magát, a szezon pedig 2014-ben is igen sokáig fog tartani.

Próbáld ki te is a kosárlabda akciók által nyújtott előnyöket a bet365-ön.

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása