Egyelőre nem teljes a rajtrács, hiszen a HRT jövője még nagyban kérdéses, és több istállónál még azt sem tudni, pontosan kik lesznek majd a versenyzők. A topcsapatoknál természetesen már korábban megszületett a döntés, jó versenyzői ülés még a Force Indiánál van kiadó.
Red Bull
A világbajnoknál nem is kérdéses, hogy marad a Sebastian Vettel, Mark Webber páros. A háromszoros vb-győztes német a napokban elárulta, 2014 végéig biztosan az osztrákoknál fog maradni, és egyelőre csapattársával is elégedettek Christian Hornerék.
Ferrari
Fernando Alonso helye a maranellóiaknál gyakorlatilag megkérdőjelezhetetlen, míg Felipe Massa pozíciója azért ennyire már nem biztos. Ha a brazil tartani tudja az utóbbi futamokon mutatott formáját, akár még 2013 után is maradhat az olaszoknál.
McLaren
Jenson Button egy fiatal, sikeréhes pilótát kapott csapattársnak Sergio Perez személyében. Előbbi már a szponzori kötelezettségektől kezdve a versenyeken át mindent rutinból csinál, míg a mexikóinak bele fog telni egy kis időbe, mire megszokja az új légkört.
Lotus
Kimi Räikkönen szurkolói nagy örömére aláírta új szerződését, melynek értelmében jövőre is marad a Forma-1-ben. Romain Grosjean szerződtetését ugyan még nem jelentette be hivatalosan az istálló, de valószínűleg a francia megtarthatja versenyzői ülését.
Mercedes
Nico Rosberg és Lewis Hamilton. Nem hangzik rosszul ez a páros, két fiatal és ambiciózus pilótáról van szó. Rosberg nyert futamot idén, de saját képességeihez képest kicsit gyengébben teljesített talán. Sokan kíváncsiak arra, vajon mire lesz képes a Mercedes egy Hamiltonnal.
Sauber
Az idei év egyik meglepetéscsapata. Perez háromszor, Kamui Kobayashi egyszer állhatott fel a dobogóra 2012-ben, de jövőre már új párossal vág neki a szezonnak a svájci istálló. Nico Hülkenberg személyében egy fiatal, tehetséges, már sokat bizonyított pilótája lesz a csapatnak, míg Esteban Gutierrez ugyan nem rendelkezik Forma-1-es tapasztalattal, de az alsóbb osztályokban jobb eredményei voltak, mint Pereznek.
Force India
A szezon utolsó harmadára nagyon összekapták magukat az indiaiak, és a nagy javulásnak köszönhetően 2013-ban még több pénzből gazdálkodhatnak a vezetőknek köszönhetően. A cél az előrelépés, ezért nem értették sokan Hülkenberg elszerződését. Paul di Resta biztosan marad, csapattársát egyelőre nem nevezte meg Vilay Mallya. Ülésre esélyes pilóták: Adrian Sutil, Kamui Kobayashi, Jaime Algersuari, Heikki Kovalainen.
Williams
Pastor Maldonado helye megkérdőjelezhetetlen, elsősorban szponzorai jelenléte miatt. Bruno Senna nem valószínű, hogy marad, helyét Valtteri Bottas veheti át. Állítólag a napokban már be is jelenthetik a nagyon gyors és tehetséges finn szerződtetését.
Toro Rosso
A faenzai kiscsapat hasonló szerepet tölt be, mint eddig, vagyis lehetőséget ad a Red Bull kötelékeibe tartozó tehetséges pilótáknak. Várható volt, hogy Daniel Ricciardo és Jean-Eric Vergne is maradhat, és ha jövőre valamelyikük tud villantani, akár az „anyahajón” is találhatja magát Vettel mellett.
Caterham
Jól építkezik az alakulat, de már szeretnének kilépni a kiscsapatok árnyékából, ezért azt is bevállalnák, hogy két fizetős pilótájuk legyen, csak álljon több pénz a házhoz a fejlesztések miatt. Charles Pic helye már biztos, és sem Heikki Kovalainennek, sem pedig Vitaly Petrovnak nincs ülése a következő esztendőre. Az sem elképzelhetetlen, hogy Kobayashi érkezik, amennyiben össze tud szedni elég pénzt.
Marussia
Pic távozása miatt Timo Glock helye valószínűleg adva van, csapattársa pedig valószínűleg majd egy fizetős versenyző lehet. Aki többet fizet, azért lesz az ülés, vagy valami hasonló elven dőlhet el a "győztes" sorsa.
HRT
A spanyolok jövője kérdéses, melyről ide kattintva tudhat meg többet.