Összeültek a Pirelli vezetői, hiszen nagyon sok kritika érte – a pozitívak mellett is – a Forma-1 kizárólagos gumiszállítóját. Döntés is született, mégpedig az, hogy a kemény keverékű abroncsok összetételein fognak változtatni minimálisat.
Leginkább a Red Bull kritizálta a Pirellit, az osztrák istállónak nem igazán tetszett a gumik összetétele – valószínűleg még most sem. Az olaszok viszont jelezték, sok pozitív visszajelzést is kaptak már, így egy olyan megoldást hoztak, amivel valószínűleg mindenkinek jót tettek: változtattak a kemény keverékű abroncsok összetételén, hogy azok a hűvösebb időjárási körülmények között is strapabíróbbak legyenek.
„Miután átfutottuk az adatokat, megbeszéltük az első négy versenyen tapasztaltakat, úgy döntöttünk – miután minden istállóval beszéltünk –, hogy változtatunk a kemény keveréken a Spanyol Nagydíjtól kezdve, ahogy azt tettük két évvel ezelőtt is szintén Barcelonában, amikor ugyancsak a kemény abroncsok egy új fajtáját vezettük be a szezon hátralévő részébe” – mondta Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.”
Labdarúgás akciók segítségével ön még több bónuszt kaphat.
A szakember hozzátette, ezek az új keverékek már nagyban hasonlítani fognak a 2012-ben használtakhoz. Az év előtt viszont azért döntöttek a módosítás mellett, hogy a csapatoknak több stratégiai lehetőségük legyen, izgalmasabbá tegyék a futamokat a nézők számára is.
Kimi Räikkönen, a Lotus pilótája szerint semmi gond nincs a gumikkal. De a finn miért is panaszkodna, hiszen a brit-francia együttes nagyon jól tud bánni az abroncsokkal. A Red Bullnak azonban nem jött össze ez, mindazok ellenére, hogy az osztrákok vezetik a konstruktőri pontversenyt, valamint az egyéni világbajnoki címért folyó csatában Sebastian Vettel áll az élen, éppen a finn előtt.
Barcelonában majd az új kemény és a közepes, Monacóban a légy- és szuperlágy, míg Kanadában a szuperlágy és a közepes vegyületek „jutnak majd szóhoz”.
A legjobb ökölvívás fogadási hírek a bet365-ön érhetőek el.